Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συχνές ερωτήσεις

Απαντήσεις σε συχνές αρωτήσεις

Πως μεταφέρω το πρόγραμμα σε άλλο υπολογιστή;

α) Βεβαιωθείτε ότι έχετε κλείσει όλα τα τμήματα της εφαρμογής (Διαχείριση πελατών, Υλικά, Κατασκευές, Ρυθμίσεις)
β) Αντιγράψτε τον φάκελο C:\Opensky2 σε ένα εξωτερικό μέσο αποθήκευσης όπως USB-Flash ή εξωτερικό σκληρό δίσκο
γ) Μεταφέρετε το αποθηκευτικό μέσο στον νέο υπολογιστή
δ) Αντιγράψτε τον φάκελο που πήρατε προηγουμένως Opensky2 στον σκληρό δίσκο C:\ του νέου υπολογιστή
ε) Κατεβάστε και εγκαταστήστε το αρχείο FullRuntimeSetup
στ) Δημιουργήστε συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας
από την θέση C:\Opensky2\bin\custom\mycustom.exe με το όνομα OpenSky2
ζ) Εκτελέστε την εφαρμογή και πατήστε το πλήκτρο με το κλειδί. Ζητήστε τον unlock number για να ενεργοποιήσετε, εκτός αν έχετε ενεργοποιήσει το SuperKey οπότε δεν θα χρειαστεί κωδικός ενεργοποίησης, απλώς ενημερώστε ότι έχετε προσθέσει επιπλέον υπολογιστή

Πως κάνω αντίγραφο της εφαρμογής για λόγους ασφαλείας (backup)

α) Θα πρέπει συχνά να κρατάτε αντίγραφό ασφαλείας της εφαρμογής ώστε σε περίπτωση βλάβης του υπολογιστή να είναι εύκολη η επαναφορά και να μην χάσετε πολύτιμα δεδομένα.

α) Βεβαιωθείτε ότι έχετε κλείσει όλα τα τμήματα της εφαρμογής (Διαχείριση πελατών, Υλικά, Κατασκευές, Ρυθμίσεις)
β) Αντιγράψτε τον φάκελο C:\Opensky2 σε ένα εξωτερικό μέσο αποθήκευσης όπως USB-Flash ή εξωτερικό σκληρό δίσκο

Σε περίτωση επαναφοράς ακολουθείστε τα βήματα της προηγούμενης ερώτησης

Χάθηκαν τα εκλέσιμα αρχεία, δεν ανοίγει η εφαρμογή

Προσοχή στα firewall/antivirus λανθασμένα κάποιες φορές εμφανίζουν ότι τα αρχεία έχουν ιό και διαγράφουν το εκτελέσιμο. Θα πρέπει να δοθούν οι κατάλληλες εξαιρέσεις στα προγράμματα (αν δεν γνωρίζεται θα το κάνει ο τεχνικός μηχανογράφησης)

Αν διαγράφτηκαν μπορείτε να τα επαναφέρετε εύκολα από την σελίδα Αρχεία εφαρμογής, αναγράφεται για το καθένα η θέση που θα αποσυμπιεστεί

Πως λαμβάνω τις νέες ενημερώσεις της εφαρμογής;

Όταν υπάρχει νέα αναβάθμιση θα ενημερωθείτε κατά το άνοιγμα της εφαρμογής. Αν πατήσετε καταφατικά στην ερώτηση για λήψη νέας έκδοσης, θα μεταβείτε στην αντίστοιχη οθόνη όπου θα κάνετε λήψη των στοιχείων της εφαρμογής που είναι διαθέσιμα

Οι αναβαθίμσεις επηρεάζουν τα δεδομένα μου;

ΟΧΙ! ποτέ καμία αναβάθμιση δεν θα επηρεάσει τα δεδομένα σας. Οι αναβαθμίσεις προσθέτουν νέες δυνατότητες και διορθώνουν σφάλματα, δεν αλλοιώνουν τα στοιχεία των υλικών σας.

Πως εξάγω έντυπα σε PDF;

Πρέπει να έχετε εγκατεστημένο έναν PDF driver. Συνήθως υπάρχει ο Microsoft pdf driver

Αν δεν υπάρχει στους εκτυπωτές κάποιος διαθέσιμος ώστε να δηλωθεί στις ρυθμίσεις, θα πρέπει να εγκαταστήσετε έναν. Δωρεάν επιλογές είναι ο bullzip, pdfFactory κ.α. Μετά θα δηλωθεί στις ρυθμίσεις, εκτυπωτές σαν εκτυπωτής PDF

Πως παρέχεται η τεχνική υποστήριξη;

Μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης αν είναι απραίτητο ή με άλλους τρόπους που περιγράφονται στο άρθρο Υποστήριξη