Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τεχνική εξυπηρέτηση

Αγαπητέ συνεργάτη,

Έχουν παρατηρηθεί καθυστερήσεις στην παροχή της τεχνικής υποστήριξης που οφείλονται σε διάφορους παράγοντες όπως:

  • Το εύρος και η πολυπλοκότητα των θεμάτων που επεξεργάζεται η εφαρμογή είναι τεράστιο και πολλές φορές χρειαζόμαστε χρόνο να ψάξουμε την απάντηση στην ερώτηση που θα λάβουμε.
  • Την στιγμή της τηλεφωνικής κλήσης είμαστε απασχολημένοι στην εξυπηρέτηση άλλου αιτήματος
  • Το αίτημα για βοήθεια γίνεται εκτός των ωρών επικοινωνίας. Αυτές είναι 9:00-3:00, Δευτέρα-Παρασκευή εκτός των αργιών.

Για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση στην τεχνική υποστήριξη της εφαρμογής να αποφεύγετε την απροειδοποίητη τηλεφωνική κλήση. Το προτιμότερο είναι να μας αποστέλνεται την ερώτηση σας μέσω Viber ή WhatsApp (εναλλακτικά και με email). Έτσι μας δίνεται χρόνος να σκεφτούμε την βέλτιστη απάντηση και την λύση στο πρόβλημα σας και δεν περιορίζεστε από την ώρα αποστολής.

Πολλές φορές η απάντηση μπορεί να δοθεί με τον ίδιο τρόπο (με μήνυμα) καθώς είναι εύκολη η ενσωμάτωση εικόνων που δείχνουν αμεσότερα τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος σε σχέση με την προφορική επικοινωνία. Αν χρειαστεί να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικώς θα γίνει κατόπιν συνεννόησης ώστε να αφιερώσουμε τον χρόνο που χρειάζεται αποκλειστικά σε εσάς.

Φυσικά οι παρατηρήσεις σας είναι σημαντικές για την εξέλιξη του προγράμματος, θα θέλαμε όταν έχετε κάποια πρόταση βελτίωσης ή αν εντοπίσετε κάποια δυσλειτουργία να μας ενημερώσετε. Το πρόγραμμα διαμορφώθηκε και έφτασε στην σημερινή του μορφή από την συνεχόμενη ανταλλαγή ιδεών με εκατοντάδες κατασκευαστικές μονάδες.

Σε έκτακτες περιπτώσεις, εκτός εργάσιμων ωρών, επικοινωνήστε μέσω μηνύματος και αν υπάρχει κάποιο άτομο διαθέσιμο θα σας εξυπηρετήσει το γρηγορότερο δυνατόν.

Θα πρέπει να έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας το Anydesk (καλό είναι να υπάρχει και το Teamviewer) ώστε να μας δίνετε άμεση πρόσβαση στον υπολογιστή σας.